Subject: Vs: Küsimus
From: "Liis Prii" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Aug 2024 14:58:44 +0300

Tere

Ravimiamet teeb regulaarset riskipõhist järelevalvet kõigi Eesti
ravimitootjate, sh Interchemie Werken De Adelaar Eesti aktsiaseltsi
suhtes. Järelevalve andmed on üksnes asutusesiseseks kasutamiseks kuni
selle kohta tehtud otsuste jõustumiseni (avaliku teabe seaduse § 35 lõige
1 punkt 2). Amet saab kommenteerida menetlusi, mille tulemusel tehtud
otsused on jõustunud.

Sel aastal on ettevõtte suhtes, mille kohta küsite, jõustunud kaks
ettekirjutust (28.05.2024 ettekirjutus nr JV-15/24/4 ja 11.06.2024
ettekirjutus nr JV-15/24/5) ning ühe tegevusloa osalise peatamise otsus
(11.06.2024 otsus nr KTM7/24/71). Mõlemad ettekirjutused ja ühe tegevusloa
osalisene peatamine olid seotud intramammaaride (s.o nisasiseselt
kasutatav veterinaarravimi vorm) tootmisega. Nii ettekirjutused kui
otsuse, kus on nende tegemise aluseks olnud asjaolud toodud, leiate
Ravimiameti avalikust dokumendiregistrist: Ravimiameti avalik
dokumendiregister (rik.ee) <https://adr.rik.ee/ra/dokument/15545101> ;
Ravimiameti avalik dokumendiregister (rik.ee)
<https://adr.rik.ee/ra/dokument/15538687> ; Ravimiameti avalik
dokumendiregister (rik.ee) <https://adr.rik.ee/ra/dokument/15514549> .
Ettevõte on mõlemad ettekirjutused täitnud, st esmalt peatanud
intramammaaride tootmise ja toodetud ravimpartiide väljastamise ning
seejärel korraldanud toodetud ravimite hävitamiseks saatmise.
Intramammaaride tootmisega taas alustamiseks tuleb ettevõttel
ettekirjutuste tegemise aluseks olnud mittevastavused kõrvaldada ja kui
amet on selle üle kontrollinud, siis saab tegevusloa osalise peatamise
lõpetada.

Heade soovidega

Liis Prii

Ravimiamet

järelevalveosakonna juhataja

Tel 737 4140

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

 <http://www.ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri. This e-mail and
any attachments transmitted may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by returning the e-mail and permanently deleting what
you have recieved. Any dissemination or use of this information by a third
person without permission is prohibited and may be illegal.

Saatja: Tanel Saarmann <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 21. august 2024 15:55
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Küsimus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Avalikest andmetest on näha, et Ravimiamet on alustanud menetluse
Interchemie Werken De Adelaar Eesti ASi suhtes. Sellega seoses paar
küsimust:

1.	mida uurite ja mida olete juba teada saanud;

2.	milline tegevus on täna piiratud ja mis võib ettevõtet ees oodata?

3.	kui tõsised on rikkumised ja mida peab ettevõte tegema, et
tegevusload taas kehtima hakkaks?

4.	milline on olnud suhtlus ettevõtte endaga?

Parimat soovides

Tanel Saarmann

Delfi Ärilehe juht

Delfi Meedia AS | Narva mnt 13, 10151 Tallinn
E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.delfi.ee/> Delfi |  <http://epl.delfi.ee/> Eesti Päevaleht |
<http://epl.delfi.ee/lp/> LP |  <http://ekspress.delfi.ee/> Eesti Ekspress
|  <http://maaleht.delfi.ee/> Maaleht | Kroonika |
<http://maakodu.delfi.ee/> Maakodu

Anne & Stiil | Eesti Naine | Tervis Pluss | Pere ja Kodu | Oma Maitse